خرید هلدر تراشکاری در مشهد

مشهد، جزء شهر های معروف ایران به شمار می رود و هر ساله مسافران زیادی را جذب می کند. در این شهر مقدس و محبوب افراد زیادی مشغول به کار هستند چه ساکن شهر مشهد باشند چه نباشند. از این رو می توان گفت صنایع مختلفی در این شهر شروع فعالیت داشته و شرایط اقتصادی را رونق می بخشند. از مهم ترین صنعت ها که بسیاری در آن کار می کنند، شغل تراشکاری است. تراشکاری، افراد زیادی را به خود جذب کرده و سبب شده است از کوچک تا بزرگ بتوانند درآمد کافی داشته باشند.

برای این که در این شغل تخصص زیادی داشته باشید باید تجربه زیادی کسب کرده و در کنار یک فرد کاربلد به تراشکاری بپردازید. در شغل تراشکاری، دستگاه ها، تجهیزات، ابزار ها و قطعات مختلفی به کار برده می شود. شما به عنوان یک تراشکار باید با تمامی این قطعات و یا تکنولوژی های پیشرفته که مورد استفاده قرار می گیرد آشنا باشید. فرد تراشکار زمانی حرفه ای خواهد شد که کارای هر کدام از تجهیزات تراشکاری را بداند و از نحوه عملکرد آن ها مطلع شود. در این مقاله قصد داریم از مهم ترین قطعاتی که در تراشکاری مورد استفاده قرار می گیرد را توضیح دهیم.

کاربد هلدر در شغل تراشکاری

هلدر ابزاری است که اینسرت ها بر روی آن قرار گرفته اند، با قرار گیری اینسرت ها، برشکاری و تراشکاری انجام می شود. تراشکاری محدودیتی ندارد، امکان دارد انواع مختلفی از قطعات در این صنعت برش یا تراش داده شوند. از این رو هلدر ها نیز براساس مدل، شکل و حتی براساس جنس قابلیت های متفاوتی دارند. بنابراین، هلدر تراشکاری بسیار متنوع بوده و شما باید هلدری که مورد نیاز است را انتخاب کنید.

همان طور که گفتیم هلدر انواع مختلفی داشته، باید مطابق با قطعه ای که قرار است تراش یا برش داده شود انتخاب شود. اگر هلدر اشتباه و نادرست انتخاب شود، امکان دارد عملکرد مختل شده و به درستی انجام نشود.زمانی که هلدر را بر روی دستگاه تنظیم می کنیم، بعد از اتمام کار می توانیم بدون تکان دادن هلدر آن را تعویض نماییم. هلدر ها نسبت به تیغچه های قدیمی، می توانند در بیش ترین سرعت و در حجم بالایی تراشکاری را انجام دهد. جنس هلدر ها، از فولاد سخت می باشد و برای کار های ساده و معمولی تا کار های سخت مناسب می باشد. بر روی هلدر ها بخشی به نام سیت وجود دارد که محل نگهداری اینسرت ها می باشد. این بخش یکی از مهم ترین قسمت های هلدر است که برای قرار گیری اینسرت ها نقش مهمی دارد.

چگونه اینسرت ها را روی هلدر قرار دهیم؟

چگونه اینسرت ها را روی هلدر قرار دهیم؟

برای قرار دادن اینسرت ها را روی هلدر می توانید، از 4 روش استفاده کنید که اصلی ترین روش ها هستند. اولین روش، روش روبند است، دومین روش، روش پین می باشد. سومین و چهارمین روش، روش های پین و کلمپ یا مرکب و گیره چکمه ای است. هر کدام از موارد گفته شده گیره هایی هستند که باعث فشار به اینسرت می شوند. اگر از گیره های پین، پین و کلمپ و گیره چکمه ای استفاده کنید باید اینسرت سوراخ دار را انتخاب کنید. گیره پین، داخل سوراخ اینسرت قرار گرفته خواهد شد تا باعث شود اینسرت به سطح محکم بچسبد. برای برش های سنگین شما باید از گیره های پین و کلمپ به همراه یک قفل پین و یک گیره روبند استفاده کنید.

مطالب مرتبط: تراشکار کیست؟ معرفی کامل شغل تراشکاری

برای دریافت اطلاعات بیش تر راجع به هلدر تراشکاری و نحوه عملکرد آن با شرکت مانتولز تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان جویا شوید. مشاوران مجموعه مانتولز، با استفاده از دانش و تخصص خود شما را در این زمینه شما را به نحو احسنت با اطلاعات درست راهنمایی خواهند کرد.

قیمت هلدر تراشکاری و نحوه خرید آن

تنوع در انواع هلدر تراشکاری باعث شده قیمت های مختلفی نیز برای این قطعه تعیین شود. هر محصولی براساس کارایی، برند، جنس، قابلیت های اضافه، قدرت، مقاومت و سایر موارد قیمت گذاری می شود. اگر به صورت حضوری قیمت هلدر را جویا شوید، متوجه خواهید شد که این قطعه قیمت بالاتری نسبت به سایت های آنلاین دارند. بنابراین، قبل از خرید حتما تمامی موارد را بررسی کنید، از همه مهم تر به این دقت کنید شما دقیقا به دنبال چه هلدری هستید؟ تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. انتخاب نامناسب هم وقت شما را و هم هزینه ای که پرداخت کرده اید، هدر می دهد.

مطالب مرتبط: مدت زمان یادگیری تراشکاری چقدر است؟

پس از انتخاب هلدر، برای خرید آن تنها به یک فروشگاه مراجعه نکنید و از چندین فروشگاه این قطعه را همراه با مشخصات بپرسید. اگر در شهر مشهد فروشگاه معتبری نمیشناسید، می توانید بدون نیاز به حضور فیزیکی از طریق فروشگاه های آنلاین به خرید این قطعه بپردازید. البته برای خرید آنلاین نیز باید به دنبال سایت معتبر و شناخته شده ای باشید تا خدایی نکرده دچار مشکلات بعد از خرید نشوید. برای مثال، نظرات کاربران سایت را مشاهده کنید، با توجه به نظرات می توانید بهتر در انتخاب سایت تصمیم بگیرید. از بهترین سایت های فروش هلدر تراشکاری می توانیم سایت مانتولز را به شما معرفی کنیم.

هلدر تراشکاری در مانتولز

هلدر تراشکاری در مانتولز

مجموعه مانتولز، در سایت خود محصولات مختلفی را ارائه داده است تا شما به راحتی بتوانید کالای مورد نظر خود را پیدا کنید. با سفارش یکی از این محصولات از بهترین کیفیت برخوردار خواهید شد و دیگر به دنبال سایت دیگری نخواهید رفت. درجه یک بودن محصولات مانتولز سبب محبوبیت زیاد این مجموعه در میان کاربران شده است. شما نیز می توانید نظرات خود را در سایت مانتولز ثبت کرده و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید. برای مجموعه مانتولز، رضایت مشتریان بسیار مهم است و تمام تلاش خود را می کند تا رضایت همراهانی چون شما کسب کند.

کلام پایانی

از همراهی شما دوستان گرامی بسیار سپاس گزاریم، امیدواریم مطالب نظر شما عزیزان را به خود جذب کرده باشد. هدف ما از ارائه این مطالب این است که شما به سادگی بتوانید با توجه به چیزی که نیاز دارید، تصمیم گیری راحتی در انتخاب هلدر تراشکاری داشته باشید. مجموعه مانتولز با ارائه خدمات متنوع تلاش خود را می کند در زمینه این موضوع همیشه همراه شما بوده و مشکلات شما را به خوبی برطرف کند.

امتیاز این مقاله

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *